luni, 1 iunie 2009

Ohhh shit...

Apparently, parintii mei, ca si mine nu imi mai suporta mediocritatea...tin neaparat ca eu sa termin o facultate, sa imi gasesc un servici cat de cat omenesc... asa ca ce s-au gandit ei?
1. in 15 iunie au aranjat ca eu sa ma mut la Bucuresti (lucru care momentan nu il doresc pentru mine)
2. tot la aceasta mirobolanta data (15 iunie) incepe teoretic si noul meu servici...secretara personala la un prieten de-al lor, pe un la fel de mirobolant salariu de 1200 de ron, care avand in vedere ca e bucuresti, nu mi se pare extraordinar de mare.
3. singura conditie ca eu sa primesc acest minunat post de SECRETARA este sa ma inscriu la facultate. Acest lucru nu imi displace prea mult. Singura mea problema ar fi ca nu m-am decis inca cam ce domeniu vreau sa urmez...cert este ca nu vreau sa fiu SECRETARA...personala sau nu!! Dar se pare ca parintii mei au decis deja pentru mine, avand in vedere ca ei au nevoie de ajutorul prietenului lor.

Asa ca ce ramane de facut? Sa-i sun si sa le zic ca ma doare undeva de job-ul gasit de ei nu prea pot...sa ma duc si sa inghit ce plan au pus ei la cale pentru mine? Se pare ca asta e cam singura optiune momentan...doamne da sa intru in show la dansez pentru tine ca ma fac ceva pe toate planurile pe care le au ei :D
Till then, i guess i'll be a secretary... so i'll see you soon. With love, your personal assistant...

2 comentarii:

  1. pai pentru mine inseamna ceva ziua aceea de 15. It's my burthday!!!!!!
    In legatura cu secretariatul :)))))))) foarte tare :))) au ei mai multe planuri cred, mai ales ca te ocupi de lucrurile personale ale lu nenea (sau ii tataie?)
    BAFTA :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori e mai bine ca ei sa decida in locul tau ;)

    RăspundețiȘtergere