luni, 1 iunie 2009

Knowing : Movie Review

Aseara am aflat ca lumea se sfarseste pe 19.10.2009, si ca vor exista un "Adam" si o "Eva" care vor face posibila "reconstructia" omenirii.
Filmul este genial, te tine cu sufletul la gura pe tot parcursul.
Nicolas Cage este personajul principal in acest thriller de proportii globale despre un profesor renumit de astro-fizica, care in credinta lui ca toate lucrurile sunt intamplatoare, si ca nimic nu este predefinit, da peste un set de predictii vechi de 50 de ani. Unele din ele sunt verificate deja, iar pe cele care inca nu s-au intamplat vrea sa le opreasca.
Daca reuseste sau nu, asta va trebui sa vedeti cu proprii ochi...it's worth it, really :D !
Motivul pentru care m-am hotarat sa scriu acest movie review este pentru ca filmul asta chiar m-a impresionat. Desi nu cred ca lumea se va sfarsi prea curand, am tras cateva invataminte...
1. Eu si cu fratele meu ne-am hotarat sa ne construim o racheta si sa mergem pe Pluto, pentru ca desi e frig, se va incalzi cand o soarele va timite razele lui distrugatoare pe primele cateva planete din apropierea lui, si in plus noi suntem obisnuiti cu frigul din Piatra Neamt.
2. Si daca nu o sa reusim sa ajungem pe Pluto, stam linistiti, stim sigur ca vor fi alesi cativa americani sa populeze o alta planeta. Extraterestii vor face asta...
si 3. (de data asta lasand gluma la o parte...) viata asta chiar e prea scurta ca sa pierd timpul cu mediocritatile, asa ca m-am hotarat sa fac ceva cu viata mea, ca doar inca am timp :P si fyi (for your information) incep chiar de acum...so see you later :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu