joi, 28 mai 2009

Dansez...doar pentru tine dansez :))

Am fost ieri la preselectie la Dansez pentru tine. A fost cea mai tare experienta de pana acum...am stat acolo de la ora 10 pana la ora 18, am dansat de 3 ori, am avut inima cat un purice si emotiile mele erau cat un elefant. M-a durut si stomacul din cauza asta...m-am vazut si la stiri la protv, desi doar in fundal, ca au venit aia de la stiri abia dupa ce am dansat eu prima oara, si au plecat inainte sa dansez a doua oara. Am dansat free style pe o melodie hip-hop pe care acum nu o mai stiu, pentru ca adevarul e ca nu prea am auzit-o (asa de mari erau emotiile mele) si inca un stil care se cheama charleston (stil de care auzisem pana atunci o singura data, dar habar nu aveam cum se danseaza...) . Norocul meu ca ce am dansat eu pe Charleston a fost foarte asemanator cu felul in care se danseaza, si astfel am fost singura din grupa care a trecut in faza a doua a preselectiilor, coregrafia. Acolo am dansat o samba :D din nou, cred ca era singurul gen latino despre care nu stiam absolut nimic :-s Coregrafia a fost facuta de Mihai Petre, care desi este o vedeta de tv, pare in persoana un om normal :)) a fost foarte fain, si desi mia fost mai greu la inceput cu pasii (mi se incurcau picioarele intre ele) am reusit dupa ce l-am rugat sa0mi explice cum schimb picioarele sa fac coregrafia perfect. :D din aceasta cauza nu am mai facut coregrafie si cu Edi Stancu. De acum tre sa astept sa ma sune...si din fericire nu am de asteptat asa mult, doar vreo luna jumate :)) ar foarte tare sa intru in show... m-ati vota, nu-i asa? ;;) multumesc anticipat :* si eu va iubesc :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu