joi, 28 mai 2009

Come back...

All right... am terminat cu stresul de la dansez pentru tine, pe care l-am avut in ultimele 2 saptamani, si anume ala ca nu sunt suficient de buna, ca sunt mediocra in tot ce am facut pana acum. Mi-am demonstrat ca sunt destul de buna incat sa ma cheme sa mai dansez odata. mi-am dat seama ca nu trebuie sa fiu perfecta ca sa fiu suficient de buna. Mi-am dat seama ca viata mea nu este un film, ca sunt un om ca oricare altul, ca are si plusuri si minusuri. Increderea mea a crescut incredibil de mult cu ocazia asta, si probabil daca voi ajunge in emisiune va creste si mai mult, si voi munci atat de mult sa demonstrez ca am avut dreptate sa am incredere in mine, si ca nu sunt mediocra, incat voi eclipsa pe oricine :D
Deci, acum ca am terminat cu aceste lupte interioare pe care nu ma simteam in stare sa le impart cu nimeni, m-am hotart sa fac un come-back in lumea bloggerilor de rand :)) so keep posted, cause i'm back (baby got back :D) sau dupa cum ar zice unii (beby) :))
See you soon enough :*

Un comentariu: