joi, 5 februarie 2009

Leapsa 2...

Ca sa continuam in stilul ultimului post... am gasit aici o noua leapsa, si anume "uneori imi doresc sa..." Nu trebuie sa aiba un anumit numar de lucruri pe care vi le doriti...trebuie doar sa fie sincere... so here goes :P

Uneori imi doresc sa am voce suficienta pentru canta in public (cu voce tare).

Uneori imi doresc sa dansez pana pic din picioare.

Uneori imi doresc sa fiu in 2 locuri in acelasi timp.

Uneori imi doresc sa mananc numai fructe.

Uneori imi doresc sa fie pace.

Uneori imi doresc sa fi jucat in continuare volei...

Uneori imi doresc sa am doi copii(baiat si fata) si sa ma dedic lor.

Uneori imi doresc sa calatoresc (dar nu singura)!

Uneori imi doresc sa fiu putin mai egoista.

Uneori imi doresc sa pozez pentru reviste de moda(si asa stiu sa-mi modific singura pozele :)) )

Uneori imi doresc sa fiu mai putin superficiala.

Uneori imi doresc sa port o rochie sexy si sa dansez tango.

Uneori imi doresc sa stiu ce e mai bine.

Uneori imi doresc sa fiu independenta, dar sa nu pot trai fara tine...

Uneori imi doresc sa plec in Canada, si voi doi sa puteti veni cu mine.

Uneori imi doresc sa am jobul ala la care am vista de cand eram in a 10-a...

Uneori imi doresc sa iau deciziile in timp util.

Uneori imi doresc sa stiu ce vreau.

Uneori imi doresc sa fiu fericita alaturi de tine si, cel mai important, uneori imi doresc sa nu fiu nevoita sa plec...

Asa ca leapsa merge mai departe la Deea, sau Ciobby, care vrea primul sa scrie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu