joi, 29 ianuarie 2009

Leapsa

Cica am primit si eu leapsa de la Deea... teoretic ar trebui sa scriu ce inseamna facultatea pentru mine... cred ca voi face doua rubrici : 1. Ce a insemnat facultatea pentru mine, si 2. Ce sper ca va insemna de acum inainte :P
So ... 1. Ce a insemnat facultatea pentru mine (cica tre sa contina 12 puncte)

1. Mult timp pierdut (aprox 2 ani)
2. Ceva experienta de viata
3. Cateva informatii noi acumulate
4. baieti
5. betii
6. petreceri
7. nopti albe
8. destul de multi bani castigati
9. putin mai multa minte, ca doar de, am crescut...
10. un prof fain
11. multi prieteni
12. nimic prea important sau prea interesant

Si acum 2. Ce sper ca va fi...

1. Multa experietna de viata
2. Multe informatii noi si interesante
3. Timp folosit cu un scop
4. si mai multi biaeti
5. Si mai multe petreceri
6. si mai multe nopti albe
7. nu chiar asa mult frig pe cat se preconizeaza
8. mult mai multi bani castigati
9. multi profi faini
10. prieteni noi
11. multe chestii interesante
12. si sa nu uitam de betii...ca doar asta e unul din scopurile cele mai importante ale facultatii :))

Eu nu am cui sa dau leapsa mai departe,avand in vedere ca Ciobby a primit-o de la Deea deja. Asa ca, prin faptul ca eu am avut prima onoarea de a onora aceasta leapsa :)) o voi da mai departe la Ciobby. El se va ocupa mai departe de ea, asa cum se cuvine :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu