luni, 23 februarie 2009

Ancient me :D

Filmuletul care urmeaza este facut de cumnata mea, in perioada in care se plictisea (avea doar un bebe, ca acum are doi si nu mai are timp de nimic...) si melodia care e pe fundal zic eu (si ea se pare) ca mi se potriveste, sau cel putin mi se potrivea la un moment dat. Abia astazi mi-am adus (din nou) aminte de el si m-am gandit ca ar fi dragutz din partea mea sa-i dau share.
Cu multumiri fanilor care s-au gandit sa faca acest filmulet, va iubesc :)) (sar`na Bibicutz :D:D)
Din pacate trebuie sa recunosc ca desi am fost studenta la info (poate asta e si motivul pentru care nu mai sunt...) habar nu am sa postez un filmulet pe blogspot... desi pe wordpress nu am nici o problema. Cred ca trebuia sa urmez sfatul atotstiutoarei mele cumnate si sa ma duc la drept...acolo nu trebuie sa postezi nimic pe internet :))
Concluzia ar fi ca nu voi mai posta acest filmulet, ci voi pune un link obosit (sau poate mai multe ;)) ) catre el :D.
Si nevrand sa omitem ceva, sau pe cineva, trebuie sa anunt oficial ca mi-e dor de Deea si de EL. (profit de faptul ca a fost impresionat de faptul ca i-am zis EL intr-un post anterior ca sa nu-i scriu numele pe net :D:D - acuma nu trebuie sa se prinda nimeni ca am pus link catre blogul lui pe care nu-l cunoaste nimeni, deci nu o sa se prinda nimeni despre cine e vb :)) ) Asa ca aici gasiti filmuletul.
Talk to u soon (in pauzele de decupat fete din poze :-<) bye!
Later edit : Mi-am dat seama cum sa pun filmuletul ala nenorocit pe blog so here you go :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu