vineri, 9 ianuarie 2009

Untitled...

Well... in seara asta m-am hotarat ca vreau sa scriu din nou. Si ca orice om normal, cand m-am hotarat aveam o tema destul de bine definita in cap. Si ma pun in fata calculatorului si iau tastatura in brate, si... nimic!! De fapt, nu nimic...prea multe!? Si de fapt nimic...nothing worth mentioning. Se pare ca am cam intrat in banal...rutina, that sort of things. Important e ca azi e ziua mamei mele, so La multi ani mami! Se pare ca pe zi ce trece sunt totul se organizeaza in favoarea mea :P PLEEEEC! si sunt fericita ca plec! Incep o viata noua, cu provocari noi, cu oameni noi (nu ca astia vechi ar avea ceva, dar intelegeti voi...) cu o mentalitate noua... doar ce mama naibii, imediat fac 20 de ani, si cica trebuie sa se intample ceva spectaculos la varsta asta...doar schimb prefixul, nu? Am descoperit de curand o meserie noua, mistery shopper, si ma gandeam sa o incerc :) suna interesant, doar sa mai am timp s-o fac si pe asta! Dar anyway, daca nu apuc sa fac asta in Romania, cu siguranta este ceva dezvoltat pe-acolo. Unde acolo? Cum unde?? In CANADA :D ... Am o multime de lucruri de facut! Trebuie sa imi scot o gramada de acte, trebuie sa platesc o gramada de bani pe inscriere, trebuie sa dau 2 teste de engleza, trebuie sa fac cursuri de franceza (ce rau imi pare ca nu am fost la fraceza prea des :)) ) trebuie sa imi platesc viza, trebuie sa strang bani de avion, trebuie sa fac rost de bursa (pentru ca m-ar costa undeva la 20000 de dolari pe an!? ) ca din pacate nu am tata ministru :(. In afara de asta, trebuie sa fac o gramada de scrisori de intentie, eseuri, scrisori de recomandare, si in loc sa ma apuc de astea, eu scriu pe blog. Si nici macar asta nu fac :)) ca nu am inspiratie :| Am o propunere... cineva sa scrie pe blogul meu ca ma apuc eu de scris scrisori si eseuri...ce ziceti? care va bagati? It would be really helpful :D lasa-ti coment cei care va oferiti, va contactez eu :P
Si cu asta inchei pentru ca ma pun sa ma mai documentez ce imi trebuie, sau mai bine ma punsa ma uit la un film? Fac maine toata treaba :P De azi inainte voi fi un "YES MAN" so veniti cu propuneri...s-ar putea sa accept :P

Un comentariu: