sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Jeux d'enfants

Hello...se pare ca nu am mai scris de ceva timp pe blog...si perioada in care revin, este o perioada de revenire, in cel mai ironic mod posibil :)) acum sa si explic... am fost super bolnava, de fapt inca sunt, de aia se cheama perioada de revenire...si dat fiind faptul ca nu am voie sa ies din casa si deja am epuizat toate filmele, jocurile si resursele disponibile de prin casa, m-am hotarat sa ma reapuc de scris pe blog...
Problema pe care o am in momentul de fata este ca nu prea am insipratie...asa ca voi vorbi putin despre unul din filmele pe care le-am vazut zilele astea, si anume Jeux d'enfants. El in sinea lui este un film genial...felul in care se desfasoara actiunea, actiunea in sine, ideea de la care pleaca, si felul in care se termina... problema e ca e destul de greu de inteles. A trebuit sa pun pauza si sa ma gandesc ce-a vrut sa zica scenaristul, regizorul sau cine a mai avut ceva de zis in filmul asta undeva pe la sfarsit. Ok imi dau seama ca bat campii aiurea, dar asa m-am simtit si eu cand m-am uitat la filmul asta, asa ca nu va luati de mine, ok? :)) Povestea se desfasoara in jurul a doi copii care au o cutie care se plimba de la unul la altul, cel care era in posesia cutiei trebuind sa dea o porunca, pe care celalalt avea posibilitatea sa o refuze, lucru care nu prea se intampla...timpul trece, isi dau seama ca se iubesc, nu vor sa recunoasca, se casatoresc fiecare cu altii, se reintalnesc, si se zidesc impreuna cu cutia pentru a ramane vesnic impreuna. Ok, de fapt nu se intampla chiar asa...de fapt in momentul in care si-au dat seama ca se iubesc unul pe altul au fost impreuna pana la adanci batraneti, pana cand au ajuns in azil...dar asta ar fi fost o poveste mult prea banala de zis, asa ca cine a facut filmul asta trebuia sa gaseasca cevsa mai interesant de zis...oricum...cred ca merita vazut...nu sunt sigura...dar s-ar putea... :)) anyway, de acum inainte voi posta mai des (cred) si nu despre filme asa de interesante ca Jeux d'enfants...

aaaa...si app...din cauza racelii nu am mai fumat de cateva zile bune...ce ziceti, sa ma las de tot? :))

Un comentariu:

  1. Love Me If You Dare se numeste filmul:P
    mai recomanda s alte filme....pretty please with sugar love and nu mai stiu cum era

    RăspundețiȘtergere